Braun Silk-épil 7681

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Silk-épil 7681 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lisanne89 08-06-2013
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7681

Een beetje sceptisch was ik, toen ik dit apparaat ontving. Maar nu ben ik helemaal om. Ik was 'droog' epileren gewend met een oudje van Philips. Elke zomer zag ik er weer tegen op, maar met mijn snelle haargroei is scheren 's zomers bijna niet te doen. Met de Braun Silk Épil is het echt een stuk minder pijnlijk. Ik epileer onder de douche en ik merk dat dit stukken prettiger is. Oké, fijn is het niet. Maar je 'went' er aan en het is zeker te doen! Het lampje op de epilator is een echte uitkomst, elk haartje zie je. Helaas pakte hij niet meteen alle haartjes mee, maar het ging sneller dan met mijn Philips.

Ik ben erg enthousiast en weet zeker dat dit mijn nieuwe manier van ontharen wordt. Wat heerlijk, eventjes op je tanden bijten om vervolgens weken gladde benen te hebben! En het apparaat is ook nog eens makkelijk schoon te maken door het even af te spoelen onder de kraan.

Issaa 05-06-2013

Plussen:
- Goedkoper dan scheermesjes kopen
- Haartjes blijven langer weg
- Na de eerste keer wordt het steeds minder pijnlijk
- Minder bultjes na de eerste keer epileren
- Met bewaaretui en oplader geleverd.
- Bevat een smartlight, deze maakt het zien van alle haartjes makkelijker
- Heeft 2 snelheden, zodat je zelf kan kiezen hoe snel je wilt gaan
- Kan droog en nat gebruikt worden
Minnen:
- Dure aankoop
- Geen beschermkapje
- Bijbehorende doekjes zijn duur in de aanschaf
- Her en der wat pijnlijk om te doen

Jolene22 04-06-2014

Beste,
Ik heb eens een vraagje ivm de epilator.
Waar heb je deze gekocht? Want wilde hem pas aanschaffen maar in de winkel was geen bewaaretui bij en die heb ik er toch graaf bij. En als de batterij oplaad is dat dan gewoon wegleggen of laad deze op een een station zodat hij blijft rechtstaan? Alvast bedankt, Jolien

SaraCC 03-06-2013
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7681

Ik ben 1 van de gelukkige die deze epilator mocht testen. Vooraf was ik nogal sceptisch en angstig. Epileren schijnt pijnlijk te zijn. Om goed te kunnen testen heb ik mijn ene been met een scheermes geschoren en het andere met de epilator. De epilator is zeer makkelijk in gebruik ik kan de eerste keer gelijk starten. Het lichtje is handig zo zie je alle haartjes goed. Ik vind de epilator wel gehorig maar het mooie design en gebruiksgemak maken dat goed. Ik vind het absoluut niet pijnlijk, je voelt wel wat maar dat ervaar ik niet als pijnlijk. Korte haartjes worden ook onthaard, soms moet je hier wel een tweede keer overheen. Het epileren duurt wel even (20 min voor 1 been) maar dat wordt goed gemaakt doordat ik niet meer om de paar dagen moet scheren. Na anderhalf week is mijn ene been nog glad en zacht en het andere hard toe aan een scheerbeurt.

Goldenmirie 13-07-2014

Hoi ik heb een vraag over deze epilator..
is het ook mogelijk om je bikinilijn ermee te ontharen en eventueel de rest daar beneden :-)
Ik neem nu elke maand een brazilian wax maar kost 45 euro per keer dus ik zoek iets anders om te ontharen.

Alyssa86 03-06-2013
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7681

Ik heb de Braun silk epil 7 nu al een paar weken in mijn bezit. Na mijn eerste gebruik was ik zeer verbaasd over hoe weinig pijn het eigenlijk deed, onder de douche dan. Ik scheerde mijn benen voorheen en durfde eigenlijk nooit aan epileren te beginnen. Maar het viel me dus erg mee! De haartjes bleven best lang weg. Met scheren had ik de volgende dag alweer stoppeltjes. Na het epileren heeft het ruim een week geduurd voordat de eerste haartjes weer tevoorschijn kwamen. Na de 2e keer dat ik de silk epil gebruikte leek het zelfs alsof het nog minder pijn deed, misschien omdat de spanning van het niet durven er van af was. Ik verkies onder de douche epileren boven droog epileren. Dit is toch wat fijner en doet geen pijn. Een grote plus punt op de braun silk epil 7 is het lampje wat er op zit. Hiermee kan je goed zien welke haartjes je hebt over geslagen. Ik heb zelf ook een donkere douche dus voor mij is dat lampje super. Al met al een aanrader! Enige minpunt is de prijs, vindt het toch iets aan de hoge kant.

Mina01 01-06-2013
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7681

Sinds een aantal weken gebruik ik de Silk-Epil voor een test/onderzoek en ben erg tevreden. Voorheen heb ik weleens een epilator van iemand anders geprobeerd maar dat vond ik te pijnlijk en ik vond 'm niet fijn.
Bij het begin was ik dus best kritisch maar dat was al snel omgezet naar positiviteit. De silk-epil is fijne epilator, ligt fijn in de hand, erg makkelijk te gebruiken en geeft een goed en langduriger resultaat dan scheren.

dusssss 19-12-2012
Geschreven voor: Braun Silk-épil 7681

Slechte service!!!!! 1e reactie van mij was super apparaat!!!!tijdens het voorwerk voor ik kon gaan epileren scheren, maar wat bleek de scheerkop deed niks meer, terwijl ik hem een week ervoor gewoon nog had gebruikt en ineens sloeg hij vast (ik ben echt zuinig op mijn spullen)!!! Nu; Scheerkop is nu al voor de 2e maal kapot dit is dus mijn tweede scheerkop al!!! eerste keer is de scheerkop omgeruild door handelaar. Deze heeft meteen uit andere verpakking een andere scheerkop voor mij gehaald. Dat was super! Nu gebruik ik de nieuwe scheerkop echt voor het eerst en nu moet ik 30x over de zelfde plek om een haartje weg te scheren?! Lijkt mij ook niet de bedoeling. Nu moet ik via e-care een reparatie aanvraag doen om zo mijn scheerkop werkend te krijgen.
Ik heb 145 euro betaald voor dit apparaat. Ik had toch wel verwacht dat ik een nieuwe scheerkop zou krijgen. Aangezien het epileer gedeelte wel gewoon werkt! Niet goed geld terug vind ik eigenlijk geen optie daar ik alleen niet tevreden ben over de scheerkop!!!!! Als ik in 2 maanden tijd twee scheerkoppen defect heb dan klopt er in mijn ogen iets niet met dit gedeelte van het apparaat! De service is echt niet wat ik er van had verwacht en ik ben er echt pissig van.
Weet even niet wat te doen, ik wil niet zonder een epilady ik verzorg mezelf graag goed, maar ja zo gaat het dus ook niet!

Sanne 17-07-2016

Ik ervaar de zelfde problemen met de scheerkop, net een uur bezig geweest(althans zo voelde het) huid rood en kapot en nog steeds haren van +/- 1cm